Rozvodovy remen

loading
Ozubený řemen BOSCH 1 987 949 572

Ozubený řemen BOSCH 1 987 949 572

skladem u dodavatele
646  / ks
534  bez DPH
počet zubů: 178
délka (v mm): 1695
Sirka v mm: 30
Roztec zubu [mm]: 9,525
Ozubený řemen DAYCO 94962

Ozubený řemen DAYCO 94962

skladem u dodavatele
687  / ks
568  bez DPH
počet zubů: 178
Sirka v mm: 30,0
různost vybavení: HT -F1AE3481DF1AG
montazni pohon: vačkový hřídel
kód motoru: F1AE3481D/F1AGL411D
pro OE cislo: 504076915
Ozubený řemen GATES 5592XS

Ozubený řemen GATES 5592XS

skladem u dodavatele
744  / ks
615  bez DPH
počet zubů: 178
délka (v mm): 1695
Sirka v mm: 30
Cislo vyrobku doporuceneho specialniho naradi: GAT4925, GAT4844
Roztec zubu [mm]: 9,525
montazni pohon: vačkový hřídel
Rok výroby od: 200701, 200912, 201106
oddělení bloku:
Konstrukcni typ: Ducato 40, Ducato 33, Ducato 35, Ducato 30
Barva: cerna/bila
Materiál řemene: HNBR (Hydrierter Acryl-Nitril-Butadien-Kautschuk)
Materiál tažné větve: skelné vlákno
Ozubený řemen CONTINENTAL CTAM CT1148

Ozubený řemen CONTINENTAL CTAM CT1148

skladem u dodavatele
873  / ks
721  bez DPH
počet zubů: 178
Sirka v mm: 30
hmotnost ( v kg ): 0,305
Roztec zubu [mm]: 9,525
montazni pohon: vačkový hřídel
Rok výroby od: 200701, 200912, 201106
oddělení bloku:
Konstrukcni typ: Ducato 40, Ducato 33, Ducato 35, Ducato 30
Delka baleni [cm]: 25,5
Sirka baleni [cm]: 16
Vyska baleni [cm]: 3
Ozubený řemen Schaeffler INA 536 0231 10
počet zubů: 152
délka (v mm): 1448
Sirka v mm: 30
Roztec zubu [mm]: 9,525
Ozubený řemen Schaeffler INA 536 0272 10
počet zubů: 178
délka (v mm): 1695
Sirka v mm: 30
Roztec zubu [mm]: 9,525
Ozubený řemen SWAG 62 93 0978

Ozubený řemen SWAG 62 93 0978

Na objednávku
957  / ks
791  bez DPH
počet zubů: 178
Sirka v mm: 30
povrch: nater
remen: s lichobeznikovym profilem zubu
Dbejte servisnich informaci:
Ozubený řemen FEBI BILSTEIN 30978

Ozubený řemen FEBI BILSTEIN 30978

Na objednávku
1 360  / ks
1 124  bez DPH
počet zubů: 178
Sirka v mm: 30
povrch: nater
remen: s lichobeznikovym profilem zubu
Dbejte servisnich informaci: